Prom - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Prom - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Prom

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

01 Mei 2012 | Verenigde Staten, Nipomo

Prom! De enige echte Amerikaanse experience :D het was wel super stressen hoor! Schoenen, een date, een jurk! Maar gelukkig is alles op tijd goed gekomen (: De jurk heb ik een paar weken geleden al gehaald. In zo'n professionele prom dress winkel. Echt heel goed, want die mensen die daar werkten vroegen ook aan iedereen naar welke school ze gaan enzo, omdat ze niet 2 mensen in een school met dezelfde jurk willen hebben. De schoenen heb ik maandag gehaald. En een date, zo'n jongen had aan mij gevraagt of ik met m naar prom wou gaan maar hij is echt heel awkward! Ik ken hem niet eens echt maar hij is een vriend van een vriend en als ik met hem sta te praten staat hij er altijd heel awkward bij haha. Maar ik ben blij dat ik nee heb gezegt want later hoorde ik ook nog is van iedereen dat ie heel gemeen is enzo. Uiteindelijk ben ik met me beste vriend Dylan als date gegaan. En met mijn hostzus Bekah en haar vriendin Courtney als een groep (:

Prom was echt precies hetzelfde als in de films. Zo typisch Amerikaans, superleuk! Eerst was het stressen, want ik had een track-meet. Daar wou ik echt heel graag heen, want het was de allerlaatste van het seizoen, en nu is het helemaal afgelopen, echt jammer trouwens, ik ga polsstokhoogspringen echt missen! Maar gelukkig kon ik met iemand meerijden die ook eerder wegging en was ik mooi op tijd om alles klaar te maken voor prom enzo.

Om kwart over 5 zou Dylan komen voor foto's en om 2 uur begonnen we al met haar/makeup/nagels enzo ^^ het was echt gezellig! Het was ook heel leuk om de foto's te maken, het was allemaal echt officieel enzo haha. Want er was ook zo'n bloemending wat ik op Dylan's pak moest spelden en ik kreeg zo'n bloemen ding om me arm enzo. Was wel echt supermooi trouwens!! na alle foto's zijn we met zijn vieren naar Yanaki's gegaan. Dat is een japans restaurant waar ze recht voor je neus koken. Dat is echt zo stoer! Alle tafels zijn om een kookplaat heen gebouwd en dan komt er een persoonlijke kok koken voor je tafel ^^ en die deden dat echt heel cool met hoge vlammen en een uien vulkaan! Was echt zo leuk, want toen we het restaurant binnenliepen, allemaal opgedoft, keek iedereen ons aan,, ooohh die gaan naar Prom!! (: we zaten aan een tafel met een groep mensen van 25/30 die een verjaardag hadden en zichzelf helemaal dronken zaten te voeren met drankspelletjes. Ze waren heel gezellig in ieder geval ^^

tegen 8 uur reden we naar de Trilogy, waar Prom werd gehouden, alles was echt heel mooi versiert, en allemaal kaarsen/tafels/drankjes/plaatsen waar je foto's kon laten maken/en buiten ook allemaal tafeltjes met comfy banken en terrasverwarmers^^ het thema was midnight rendevouz btw (: en als je naar binnen liep kreeg je een kaartje waarmee je kon stemmen voor Prom King/Queen. Het eerste wat alle meiden deden wanneer ze binnen waren was de highheels uit doen! Haha gelukkig maar, want ze lopen echt niet fijn! Dus iedereen danste gewoon op blote voeten enzo ^^ dansen en alles was supergezellig, en het was al veelste snel 11 uur. Jaaah,, om 11 uur was het al afgelopen –.-

Maar we waren nog naar Applebee's geweest na die tijd. Dat is een restaurant achtig iets. Dylan zei dat iedereen daar altijd heen ging en dat er karaoke enzo zou zijn maar dat viel tegen haha. Er was geen karaoke. Er waren wel meer mensen dus dat was wel gezellig ((: daar zijn we niet te lang geweest trouwens, want we moesten om 2 uur al weer thuis zijn. Maar het was echt zo superleuk allemaal, fijn om weer lekker uit te gaan en te dansen :D :D ik wou dat er meer proms waren haha. Ik ben trouwens wel uitgenodigd voor een prom van een andere school, maar hij is echt heel raar en volgens mij wil hij me half als een prostitute meenemen ofzo dus dat gaat niet gebeuren :P

  • 02 Mei 2012 - 06:03

    Eef:

    Oeeee love the dresses:) jouwe is echt super leuk ilse!!!
    Xoxo

  • 02 Mei 2012 - 09:13

    Robin:

    Ah superleuk! Mooie jurk ja, en mooi weer natuurlijk xD geen promqueen geworden? ): en is het nog gelukt je ouders te bereiken? ^^

  • 02 Mei 2012 - 15:57

    Ton En Jan:

    Hoi Ilse.
    Wij denken dat je binnenkort je ouders en zus zal zien, vandaag of morgen?'
    Kijk je er ook zo naar uit?
    Heel veel plezier met zijn 4tjes.
    Groeten aan iedereen.
    Liefs van Jan en mij en tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Momenteel volg ik mijn minor Management&Marketing in Asia in Thailand, Bangkok

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 109061

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 03 Oktober 2017

Minors in Bangkok

16 Juli 2011 - 20 Juni 2012

Highschool Year USA

Landen bezocht: