Thuis - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 Juni 2012 | Nederland, Raalte

Ik ben weer thuis, voor ongeveer andere halve week. Echt heel raar hoor, om het zo ineens allemaal achter je te laten. Ik begin nu net weer een beetje Nederlands te praten, haha. Het is moeilijk om zo ineens om te schakelen met de taal, soms weet ik gewoon de Nederlandse woorden helemaal niet meer, en mensen zeggen nog steeds dat ik een Amerikaans accent heb! Maar dat word volgens mij al wel weer minder.

Het afscheid nemen 19 juni was echt heel moeilijk :( maar gelukkig kwamen er ook nog vrienden om mij uit te zwaaien op het vliegveld, en er kwamen mensen langs mij huis dat weekend. Ik begon natuurlijk keihard te huilen op het vliegveld, maar ik had van die mensen die daar werkten nog tissues meegekregen voor in het vliegtuig haha, dat was wel heel aardig.

De reis ging opzich hardstikke goed! Op het vliegveld in LA waar ik over moest stappen kwam ik Ella nog tegen, en later 3 andere mensen van EF die in hetzelfde vliegtuig zouden zitten naar Frankfurt. En toen ik daar aankwam na een lange reis kwam ik ook Kim nog tegen! Een andere exchange student uit nederland, die ik in Hawaii tegenkwam! Echt een verassing want ik had geen idee dat ze daar zou zijn! wel superleuk!! Daar hadden we verder wel een uur vertraging maar dat is ook het enige wat we hebben gehad, verder is de reis heel goed verlopen!

In Amsterdam waren Eef, Robin en Lisa ook, en natuurlijk papa mama en Manon, dankje jongens!! En ook bedankt voor het spandoek, echt superleuk!! <3

Nou,, dat was Amerika.. Maar ik ga zeker wel een keer weer terug om iedereen weer te zien enzo! Het is echt een superleuk jaar geweest! Not a year of your life, but a life in a year!

  • 30 Juni 2012 - 15:01

    Mama:

    En wij zijn superblij dat je weer thuis bent! xxxxx

  • 09 Juli 2012 - 18:25

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Momenteel volg ik mijn minor Management&Marketing in Asia in Thailand, Bangkok

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 1482
Totaal aantal bezoekers 109089

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 03 Oktober 2017

Minors in Bangkok

16 Juli 2011 - 20 Juni 2012

Highschool Year USA

Landen bezocht: