Thuis - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 Juni 2012 | Nederland, Raalte

Ik ben weer thuis, voor ongeveer andere halve week. Echt heel raar hoor, om het zo ineens allemaal achter je te laten. Ik begin nu net weer een beetje Nederlands te praten, haha. Het is moeilijk om zo ineens om te schakelen met de taal, soms weet ik gewoon de Nederlandse woorden helemaal niet meer, en mensen zeggen nog steeds dat ik een Amerikaans accent heb! Maar dat word volgens mij al wel weer minder.

Het afscheid nemen 19 juni was echt heel moeilijk :( maar gelukkig kwamen er ook nog vrienden om mij uit te zwaaien op het vliegveld, en er kwamen mensen langs mij huis dat weekend. Ik begon natuurlijk keihard te huilen op het vliegveld, maar ik had van die mensen die daar werkten nog tissues meegekregen voor in het vliegtuig haha, dat was wel heel aardig.

De reis ging opzich hardstikke goed! Op het vliegveld in LA waar ik over moest stappen kwam ik Ella nog tegen, en later 3 andere mensen van EF die in hetzelfde vliegtuig zouden zitten naar Frankfurt. En toen ik daar aankwam na een lange reis kwam ik ook Kim nog tegen! Een andere exchange student uit nederland, die ik in Hawaii tegenkwam! Echt een verassing want ik had geen idee dat ze daar zou zijn! wel superleuk!! Daar hadden we verder wel een uur vertraging maar dat is ook het enige wat we hebben gehad, verder is de reis heel goed verlopen!

In Amsterdam waren Eef, Robin en Lisa ook, en natuurlijk papa mama en Manon, dankje jongens!! En ook bedankt voor het spandoek, echt superleuk!! <3

Nou,, dat was Amerika.. Maar ik ga zeker wel een keer weer terug om iedereen weer te zien enzo! Het is echt een superleuk jaar geweest! Not a year of your life, but a life in a year!

• 30 Juni 2012 - 15:01

Mama:

En wij zijn superblij dat je weer thuis bent! xxxxx

• 09 Juli 2012 - 18:25

HELLO: