Super Bowl - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Super Bowl - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Super Bowl

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

08 Februari 2012 | Verenigde Staten, Nipomo

Zondag was de Super Bowl! De finale van de NFL, National Football League. Elke maandag avond hadden we in ons huis een hele groep mensen van de kerk op bezoek om de football wedstrijd te kijken en te eten, dus nu was het een extra groot feest (: Het was echt heel gezellig met super veel eten enzo ^^ en blijkbaar is het elk jaar met de Super Bowl dat er allemaal nieuwe reclames uitkomen, het is echt super duur om een reclame uit te zenden tijdens de Super Bowl, dus de merken maken er echt een competitie van om de beste reclame te maken. Elke keer als er reclame was moest iedereen hier helemaal stil zijn omdat iedereen de reclame wilde volgen. Er zaten echt hele leuke tussen!! Die van de M&M's bijvoorbeeld : http://www.youtube.com/watch?v=q33drZUXSzY en van de Dorito's : http://www.youtube.com/watch?v=znRK3tvdpUU oh, en de New York Giants hebben gewonnen! Dat was goed, want iedereen hier was voor hen, nah niet op het begin maar vanaf de finale haha. Was wel cool, echt in de laatste 30 seconden hadden ze een touchdown ^^

nu, na het hele football seizoen snap ik nog steeds niet alle regels, maar het is wel leuk om te kijken ^^

en niet dat dit er iets mee te maken heeft, maar ik ben nu begonnen met poolstokhoogspringen :D dat is mijn sport voor dit seizoen (: superleuk ^^

• 08 Februari 2012 - 13:19

Yvonne: