Camp Classes and Afterschool Activities - Reisverslag uit Smithfield, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Camp Classes and Afterschool Activities - Reisverslag uit Smithfield, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Camp Classes and Afterschool Activities

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 Juli 2011 | Verenigde Staten, Smithfield

Okeee,, het is woensdag nu. Bijna donderdag ;p het is kwart voor 12. we hebben nu 2 dagen echt school gehad. Dat is echt leuk :D het is heel anders dan gewoon lessen, eigenlijk zit je bijna de hele tijd gewoon te praten enzo, het is supergezellig. We leren ook wel hoor, maar dan op een heel andere manier. We moeten bijvoorbeeld de first 10 amendments leren. Dat is The bill of rights. Maar dan stampen we het niet in ons hoofd maar we moeten naar een rap luisteren wat mensen erover hebben gemaakt. En dat filmpje is leuk xd. Dit is het: http://www.youtube.com/watch?v=tlt6R1KD4E0 en het werkt heel goed want dat nummer blijft in je hoofd hangen, dat is wel irritant trouwens :P we moesten van onze leraar onze host family bellen als huiswerk. Ik heb samen met Ronja een mail gestuurd naar ons gast gezin, of we misschien zaterdag kunnen skypen. Ik ben heel benieuwd!

we praten nu wel de hele tijd engels maar dat heeft als gevolg dat ik in het engels ga denken en ook als ik tegen nederlanders praat gebruik ik engelse woorden. Heel raar. Ook schrijf ik ze steeds en dan moet ik het weer weghalen en nadenken hoe ik het in het nederlands moet zeggen. Echt raar hoe snel je aan dingen went. Volgens mij ga ik echt heel raar praten als ik terug ben in nederland, want als ik hier nederlands praat, heeft iedereen hier een ander accent en ik neem ze allemaal over x)

Oh, misschien leuk om te weten. Er is een website van deze campus en daar staan elke dag de activiteiten op die we kunnen doen en er staan foto's op. De site is www.bryantcamp.com en dan moet je invullen als gebruikersnaam ilseblanke en als wachtwoord amerikading (:

maandag avond was er karaoke. Dat was echt grappig, we gingen meedoen met 9 nederlandse meiden als de Dutchies, en alle andere mensen uit nederland, ook wat returnees gingen ook met ons meezingen, iedereen ging helemaal dansen en klappen en polonaise lopen enzo, echt heel leuk x) en daar was ook Ben&Jerry ijs <3

dinsdag waren er veel dingen na school waar je uit kan kiezen. Wij zouden American Football doen maar die bal was weg dus dat kon niet. Toen gingen we wiffle ball spelen. Dat is een soort honkbal achtig iets maar dan met een andere bal. Maar die gaan heel snel kapot dus dat konden we naar 10 minuten ook niet meer doen :P na het eten gingen we cheerleaden. We leerden een paar basic moves enzo. Dat is echt zo leuk om te doen :D het was een dansje en “go fight, win tonight, heeeee!!' en nog iets maar die weet ik allemaal niet meer x) daarna hadden we nog aerobics gedaan en gezwommen. Iedereen heeft een activity cart en die moet je zo vol mogelijk zien te krijgen. Voor elke activiteit die je doet krijg je een handtekening (:

en vandaag kwam er iemand vertellen over als je hier naar de universiteit ga. Weetje, als ik hier in senior year kom, (ik wil dat, ik wil dat echt, volgens mij ben ik een jaar te jong maar ik ga echt smeken bij de decaan, ik wil naar prom!) en als ik dan me diploma haal, kan ik hier gelijk naar de universiteit, omdat ik een diploma heb, weetje hoe stoer :P

en we zijn net naar de Providence mall geweest. De grootste mall van Rhode Island. Omg het was zo leuk :D we gingen er met de bus heen, echt met van die schoolbussen ^^ en het is daar leeuuuuuuk! Omg zulke leuke winkels, en een Ben&Jerry winkel. Natuurlijk hebben we daar ijs gegeten ^^ ik heb alleen een ketting gekocht, omdat ik dus niet veel kan kopen omdat ik er allemaal weer mee moet vliegen, maar hij is echt supercute, er hangt een cupcake aan :D

maar ik ga nu slapen, me roommate slaapt ook al ongeveer en ik houd haar wakker volgens mij. Ze is echt heel aardig en snachts praten we altijd heel lang nog enzo. Echt heel leuk. Ze gaat me zweeds snoep laten proeven, en ze zei als ik terug ben in Nederland en als ik naar de Ikea ga ik tegen haar moet zeggen en zij gaat me zeggen wat lekker is daar en wat ik moet kopen :P

  • 21 Juli 2011 - 21:01

    Eef:

    OMG ilse ik wil naar Amerkikaaaaaaaa!
    dat winkelcentrum! OMG en die football jongens zagen er van een afstandje ook wel leuk uit haha.
    En waarom is het daar zo belachelijk warm dat je in shorts kan lopen?:O
    We moeten echt snel weer ff msnen! Heb je veel te vertellen en jij mij vast ook wel:D:D
    XOXO

  • 21 Juli 2011 - 21:05

    Manon:

    ooh, ilse als cheerleader geniaal, btw ik bekeek net je foto's (pictures :p) en geschilderde kreeften!!! omg maargoed verder klinkt echt heel leuk daar, ik snap eindelijk waarom je wou gaan super leuk
    xxx

  • 22 Juli 2011 - 18:09

    Carly:

    Ik zag dat je een blog bijhield dus ik dacht even kijken! Klinkt allemaal echt heel leuk, heel veel plezier daar :)

  • 25 Juli 2011 - 16:59

    Coole Manon:

    waarom ben ik daar niet?

  • 25 Juli 2011 - 17:02

    Woezel En Jojo:

    pieeeeeeeeeep......

  • 25 Juli 2011 - 17:04

    Ma:

    Heel veel groetjes van opa en oma. Zij hebben jouw foto's gezien, vonden het erg leuk!

  • 25 Juli 2011 - 21:32

    Eef:

    Ilse, ik word toch echt een beetje (heel erg) jaloers op de temperaturen daar:o en ik ga je nog even van alles mailen voor ik op vakantie gaa<3
    En ja iknow 2e reactie(a)

    Xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Momenteel volg ik mijn minor Management&Marketing in Asia in Thailand, Bangkok

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 109095

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 03 Oktober 2017

Minors in Bangkok

16 Juli 2011 - 20 Juni 2012

Highschool Year USA

Landen bezocht: