Boston Baby :D - Reisverslag uit Smithfield, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Boston Baby :D - Reisverslag uit Smithfield, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Boston Baby :D

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

26 Juli 2011 | Verenigde Staten, Smithfield

Donderdag hebben we als activiteiten cart making en line dance gedaan. Omg line dance was zo grappig x) het was zeg maar ook die cowboy dans ja, maar ze leerden ons allemaal van die dansjes die ze ook op prom doen, echt super leuk ^^ zoals de chacha slide enzo x) het is heel dom maar zo leuk iedereen doet enthousiast mee en het is echt leuk om te doen ^^ ook kwamen er mensen langs van het hoofdkantoor in Boston, allemaal nog weer dingen uitleggen enzoo.

Vrijdag gingen we naar Boston :D
we gingen daar heel vroeg heen met de bus en toen we daar waren hadden we gewoon 9 uur de tijd waarin we zelf mochten weten wat we gingen doen. Eerst hebben we maar een dagkaart voor de metro gekocht want anders moesten we echt focking ver lopen. Dat kost heel veel tijd en het was echt heel warm. Echt te warm gewoon. Zelfs voor deze tijd van het jaar in deze staat was het warm en al die mensen vonden het belachelijk warm. Het was meer dan 40 graden en dan is het niet grappig om in een stad te lopen ;p maar het was wel echt superleuk!! de metro is wel raar, we snapten dr eerst helemaal niets van maar later werden we er beter in. Eerst zijn we naar de Skywalk geweest. Dat is volgens mij het hoogste gebouw van Boston. We zaten op de 50 etage en we hadden echt een super mooi uitzicht! Vanaf daar hebben we ook het Baseball stadion van de Red Sox gezien (: en we zagen een hele leuke fontein die water uit de grond spuit, dus daar heb ik natuurlijk met Julia doorheen gerend toen we weer beneden waren. Zeer verfrissend ^^ daarna hadden we de metro naar Harvard genomen. Ik wist eerst niet eens dat ie in Boston zat ;p maargoed, echt superleuk om Harvard Square te zien, en al die gebouwen enzo. En in Boston stonden ook verder gewoon allemaal van die kleine kraampjes op straat, netzoals in de Mall. En ze hadden overal lekker eten :D we zijn ook naar het Hardrock café geweest en naar de Cheersbar. Nice nice nice om te zien :D en we hebben gegeten in Dicks restaurant, dat is een restaurant waarin ze iedereen met sarcasme bedienen enzo en iedereen voor gek zetten. Dat was echt heel leuk om mee te maken. De ober kwam er aan en gooide 10 placemets en messen en vorken enzo op een hoop op tafel en we moesten het zelf maar uit zoeken. En we moesten zelf meelopen ons drinken te halen x) Ook kreeg iedereen een papieren hoed die hij terplekke maakte met rare teksten erop. Die moest je dan de hele tijd ophouden. Op mijne stond: I pee in the shower x) maar het eten was echt super lekker :D terwijl we terug liepen zagen we mensen die zouden gaan breakdancen. We gingen even kijken maar het duurde vet lang voordat ze echt begonnen, en we moesten echt opschieten om optijd bij de bus te komen dus dat was beetje jammer.

Toen we terug waren hebben we de was gedaan. Ik ben echt supertrots, mam ik kan me eigen was doen (a) naa, okee. Ik kan het niet in me 1tje, we waren met 4 mensen en het ging nog bijna fout. Het was wel leuk x) alleen duurde de droger superlang enzo, en hij was pas afgelopen terwijl het al curfew was. Dus dat was nogal stom want we waren daar echt heel lang mee bezig omdat we erachter kwamen dat iedereen zwarte sokken in de was had gedaan x) maar we lagen echt helemaal dubbel dus we maakten veel te veel lawaai. Dus kwamen er weer mensen zeggen dat we echt op moesten schieten. Alleen had ik me hoofd tegen de wasmachine gestoten, weet niet hoe het kwam, het was echt heel dom en nu heb ik een blauw oog x) maar het is al weer bijna over hoor nix aan de hand ^^

zaterdag konden we lekker uitslapen, want we hadden pas school om 1 uur. Ja ook op zaterdag en zondag hadden we les, dat was minder;p savond's gingen we bastketballen. Oh, en chestball spelen. Dat is leeeuuk x) dat is wat raars wat Bryce heeft uitgevonden. Hij is een returnee uit Nieuw Zeeland. Er zijn hier van die hele grote ballen, van die gymballen ofzo. En hij gooide het tegen zich aan en schreeuwde: Imma ninjaaaa!! en toen stuiterde die bal heel verweg. Het is echt leuk om te doen. Ik heb er voor de duidelijk heid maar een filmpje van gemaakt ^^ zondag gingen we zwemmen en theatre doen (:

Ooh, en ik heb chipmunks gezien op het kamp :D nu zijn de eekhoorns saai, serieus die beestjes zijn zo supercute ^^
vandaag hadden we les, weer op de gewone tijden en een klassenfoto (: en vanavond zijn we naar de 'united skates of america' geweest. Haha die naam is zo leuk ^^ het was zo'n rolschaatsbaan. Echt zo leuk om te doen! Het was echt zo'n soort rolschaatsdisco, met keiharde muziek, lampen en zo'n houten vloer. Het is echt heel leuk!! wel eng trouwens x) het was zeg maar een grote speelhal en we hebben daar ook gelasergamed. Leukleukleuk :D toen we bijna weer terug moesten gingen ze omroepen dat we allemaal op de baan moesten gaan staan met onze skates uit en toen gingen we al die dansjes doen x) maar wij kenden ze al van line dancen dus we waren gewoon supergoed (a) maar dat zijn dus echt de dansen die ze op prom dansen zo grappig ;p we zijn er weer met de schoolbus heen gereden (:

en ik heb me activiteiten kaart vol :D heb er zelfs al 2 op de achterkant. Als beloning kreeg ik een sticker :D haha die krijg je hier als je iets goed doet en dan is er een soort wedstrijd wie er het meeste heeft. Maar ik heb er nog nog niet zo veel ;( ik heb er 1 voor engels praten, dat ons groepje als eerste een woordzoeker afhad, activiteitenkaart vol, baseball spelen, met Ronja als enige een briefje inleveren van de office vrouw dat we ons huiswerk (host bellen) hadden gedaan en dat we 3e waren met zo'n ander spel ^^

omg, dat moet ik nog zeggen ja, we hebben onze host gebeld. Dat ging dus compleet verkeerd x) want we belden met de office telefoon, die op speaker stond want ik ging samen met Ronja bellen. We zouden eerst skypen maar ze hadden helemaal niet terug gemaild dus we dachten we bellen maar. Eerst belden we perongeluk het fax nummer en toen eindelijk de goede. Maar er was voicemail. Dus toen begonnen we daar in te praten van HI, we're Ronja en Ilse, your exchange students, we just wanted to say hi and tell you that we are having a great time on the camp. En toen zei ronja, call us back. En ze wou ophangen. Maar ze had bijna opgehangen en toen zei die vrouw van de office, jaa dan moet je wel een nummer achterlaten hea? Ohja kut nummer, stressstressstress want we zaten al vet lang in die voicemail te praten. Toen begon ik me mobiele nummer op te noemen maar terwijl ik daar mee bezig was, bedacht ik me dat ik me telefoon altijd op me kamer heb liggen omdat ik die hier toch niet gebruik. Dus nee wacht dat nummer moet ik niet zeggen. Toen wisten we niet meer wat we moesten doen dus hebben we maar opgehangen. Het was echt awkward. Die vrouw van de office keek ons aan met zo'n blik van omg jullie kunnen ook niets en ze heeft onze host zelf gebeld, ze zei dat ze de officevrouw was en dat wij haar probeerden te bellen en een beetje duidelijke uitleg enzo voor die rare message. En ze heeft het nummer van het office achter gelaten. Maar de volgende dag hoorde ik van Ronja dat onze host toen net terug kwam nadat wij hadden gebeld, en de boodschap hadden gehoord en het heel grappig vonden, en dat het verder okee was zo (:

alleen kwamen we er vandaag achter dat we niet naar de zelfde school gaan! Omg wat is dit?! Dat is echt niet grappig meer, zelfde host family maar een andere school, en dan wss ook heel snel wisselen van host family. Echt zo stom! We wisten het niet eerder omdat we er nooit eerder naar gevraagd hebben van elkaar, omdat we er gewoon vanuit gingen dat het dezelfde school zou zijn. We hebben naar onze IEC gemaild met de vraag waarom dat zo is en we hebben gevraagd naar onze vlucht informatie, want daar ben ik echt zo benieuwd na, heel veel mensen hebben het al.. hoop dat ze zsm terugmailen (: en ik zal er zsm even foto's bij zetten

xx

  • 26 Juli 2011 - 16:46

    Pa:

    hee ilse
    omg, jij de was doen? geweldig; dat had ik wel willen zien; lees dat je je daar prima vermaakt; benieuwd naar je foto's ;

  • 27 Juli 2011 - 11:05

    Robin:

    God dat gedoe met dat bellen zie ik zo voor me :') Maar jammer dat je niet met haar op school zit! En jullie gaan dus later ieder naar een andere host family? Ik ben nu nog op vakantie maar het is hier koud vandaag :l Wel lekker dat het weer daar beter is ^^ En psh ik zei toch dat cheerleaden leuk is xd Zo'n raar idee was het niet ( ja ik lees nu alles bij (a) ) Wij moeten ook een keer skypen! Als je er tijd voor hebt met al die dingen xd
    xx

    Oh en ik heb je kaart op de post gedaan, er staat dat van dijk op dus ik hoop dat je host family geen engels kan want er zit natuurlijk geen envelop omheen -.-'

  • 27 Juli 2011 - 11:06

    Robin:

    Geen Nederlands kan natuurlijk xd Ik mag er toch vanuit gaan dat ze Engels kunnen.

  • 27 Juli 2011 - 13:36

    Eef:

    Haha jij verteld al die dingen echt heel erg grappig btw, moet altijd heel erg lachen en meestal lees ik m op me iPod in de woonkamer dus word ik beetje raar aangekeken haha. Hier is t vandaag ook best lekker weer:D alleen jammer dat me moeder is veranderd in een opruim freak, echt moest me hele kast uitmesten en nu m'n kamer nog helemaal doen en moet zometeen zelfs m'n ramen lappen!! Heerlijk die vakantie-.- oow ik zou jou nog mailen:o naja doe ik zo snel mogelijk:D
    Xoxoxo

  • 28 Juli 2011 - 21:26

    Manon:

    haha jij linedancen sry beledig je nu maar dat zou ik wel willen zien, las dat je een filmpje had gemaakt, kun je die ook hier op zetten??? heb je nog niet op msn kunnen spreken, ik werk nu zo'n 4 of vaker 5 dagen in de week (money) maar dat is wel jammer... spreek je gauw een keer
    xxx

  • 30 Juli 2011 - 18:10

    Jorita En Thijn:

    Hey Ilse,
    Ik heb net al je reisverslagen gelezen (heb ik nu wel tijd voor in Groningen) en vindt het super fijn dat je het daar zo naar je zin hebt. En dan dat heerlijke weer erbij. Thijn vond de foto's ook erg leuk om te bekijken.
    We blijven je volgen...xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Momenteel volg ik mijn minor Management&Marketing in Asia in Thailand, Bangkok

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 109092

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 03 Oktober 2017

Minors in Bangkok

16 Juli 2011 - 20 Juni 2012

Highschool Year USA

Landen bezocht: