Redding, NoCal - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Redding, NoCal - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Redding, NoCal

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

06 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Redding

Wow. Ik ben hier al weer een week, de tijd gaat snel joh :O

het eten is trouwens echt erg, je eet letterlijk muffins, bacon en scrambled eggs bij het ontbijt, en vandaag had ik zelfs een donut. Ook is echt elke paar meter langs de highway (waar we aan wonen) een fastfood restaurant. Maar het eten is wel echt heel lekker en ik eet echt wel veel fruit, watermeloen en aardbeien en druiven enzo, superlekker ^^ en ik sport ook wel hoor, ze hebben een wii (a) ik was echt helemaal kapot na het boksen gisteren en heb nogsteeds spierpijn x)

zondag ochtend zijn we eerst naar zo'n parkje geweest en smiddags / savonds zijn we naar Whiskeytownlake geweest. Echt een heel mooi en een heel groot meer. Het water was echt superlekker (:

er zitten hier wel veel dieren, bij het meer lopen beren, je ziet overal beervrije vuilnisbakken (die ronja eerst ook niet openkreeg x) ) en overal borden van dat je het eten niet zomaar moet laten liggen en alles. Ook zitten er herten die echt totaal niet bang zijn en gewoon tussen de picknicktafels enzo doorlopen, heel dichtbij. En ze lopen in de tuin. En er schijnne ook coyotes te zitten. En zwarte weduwes en andere giftige gevaarlijke spinnen! Omg, ik durf niet meer te slapen:$

het ziet er ook heel mooi uit met de bergen op de achtergrond. En de Mt Shasta. De hoogste berg hier met allemaal sneeuw op de top. Hij is ongeveer 5 km hoog ofzo. Ze gingen trouwens helemaal niet naar de kerk op zondag, ze hebben het er ook helemaal niet over gehad ofzo..

maandag gingen alle kinderen bij hun opa en oma logeren,, het was ineens superstil hier x) wij zijn toen met Cece gaan winkelen. Ik heb een bikini gekocht,, ik ben er heel trots op want ik heb m voor 25 dollar in de sale gekocht, en eerst was alleen het topje al 72 dollar (a) het is wel heel irritant dat ze de tax er nog nergens bijrekenen. Want dan pak je precies genoeg geld en dan moet je daarna weer zoeken omdat het niet genoeg is.. en dan die mensen bij de kassa kijken je chagrijnig aan omdat je niet snel genoeg bent.... naja, het went vast wel een keer ;p

dinsdag toen de kinderen terug waren hebben we heel creatief armbandjes gemaakt :P en smiddags een watergevecht gehouden,, dat was heel leuk! Julia en ik waren het sterkst, want we stonden op het dak van het schuurtje met een tuinslang,, daar kan natuurlijk niemand tegenop ^^ saovnds zijn we weer naar whiskeytown lake geweest. De kinderen moesten daarheen als een soort jeugdgroep van de kerk. Was heel gezellig want er was een bbq en alles. Als toetje hebben we smore (?) weet niet precies hoe het heet xd gegeten en dat was zo lekker ^^ dat is gesmolten chocola op een cracker en daar een gesmolten marshmallow op en weer een cracker <3

woensdag zijn we naar de mall geweest. Hele leuke winkels:D ik heb een vestje gekocht (: en savonds zijn we naar de walmart geweest, die dingen zijn echt enorm niet normaal :O

donderdag ben ik met Ronja en Cece naar Mt Shasta Town geweest. Cece heeft een soort eigen bedrijfje, ze maakt purse nurses, dat zijn kleine tasjes die je mee kan nemen in je handtas bijvoorbeeld en er zitten pleisters, en dat soort dingen in. Of je kunt er lipgloss ofzo in doen, dan raak je het niet kwijt ^^ ze heeft ze in allemaal verschillende kleuren en printjes en alles. ze is er net mee begonnen, maar er zijn al een paar winkels die ze willen hebben en verkopen. En nu is ze in haar 19e winkel. In Mt Shasta town. Supercool! Wij hebben er 1 gratis gekregen, echt heel lief. Savonds zijn we naar uncle Matt geweest. Die was jarig. Ze hebben echt een supermooi heel groot huis met een zwembad, tafeltennistafel, voetbal tafel, paarden en alles. Het was heel gezellig (:

Vandaag zijn we naar een waterpark geweest. Waterworks. Echt heel leuk, met superenge glijbanen. Er was zo'n wcpot, zo'n ding dat je ook in duinrell hebt, waar je eerst rondjes draait in zo'n grote bowl, en daarna in een gat valt, superleuk ^^ en een ander dodelijk eng ding, een U vorm, waar je bovenaan vanaf ging, naar beneden glijdt en dan weer aan de andere kant helemaal omhoog, en zo nog een tijdje door. En bij alle glijbanen zat je in van die banden :) ik ben al bruuiiiin ^^

Ik ga zo inpakken, want morgen verhuizen we. Ik ga naar Nipomo en Ronja gaat naar San Luis Obispo.
Wel dicht bij elkaar in de buurt gelukkig. Ben en Maddy, neefje en nichtje wonen ook in San Luis Obispo en gaan morgen ook weg. We worden tot halverwege gebracht door de Familie Walters, en de andere helft met de ouders van Ben en Maddy want het is iets van 6 / 7 uur rijden.. Ik heb echt heel veel zin om daar heen te gaan, het is vlak bij LA en aan het strand. In de winter is het nog iets van 20 graden bijna. Het echte California idee zegmaar ^^ maar aan de andere kant is het ook moeilijk om weg te gaan, de familie is echt zo lief! Ik ga ze allemaal heel erg missen en de kinderen zeggen ook de hele tijd, met zo'n heel zielig gezichtje,, ik wil niet dat jullie weggaan!!! dus dat wordt wel moeilijk morgen denk ik, maar ik heb er heel veel zin in :D South California, here I come :D

ik ben heel blij dat het nog doorging, want ze hadden voor Ronja iig host en school. voor mij waren er 2 possible hostfamiles, maar de school had nog geen toestemming gegeven. en ik zou daar niet heen mogen als ik nog geen school had. Omdat Ronja morgen al ging begon de tijd echt te dringen om het te weten, want anders moest Ronja alleen weg en moest ik later. Maar vandaag had de school gebeld dus ik ben heel blij dat ik daarheen ga :D wss, ga ik morgen eerst naar mij IEC en daarna naar 1 van de 2 hosts, als de papieren allemaal in orde zijn enzo.


  • 06 Augustus 2011 - 07:29

    Ma:

    Hoi Ilse, wat maak jij lekker veel mee! En nu heerlijk naar Californië! xxx

  • 06 Augustus 2011 - 07:44

    Eef:

    Omg wat een lekker weer daar! Ik lig nu in m'n tent, het regent al anderhalf uur, zo lekker dat zonnige Frankrijk-.- haha, het klinkt echt super leuk allemaal!!:D
    Veel plezier nog!!
    xoxo

  • 06 Augustus 2011 - 07:45

    Eef:

    Omg wat een lekker weer daar! Ik lig nu in m'n tent, het regent al anderhalf uur, zo lekker dat zonnige Frankrijk-.- haha, het klinkt echt super leuk allemaal!!:D
    Veel plezier nog!!
    xoxo

  • 09 Augustus 2011 - 21:00

    Manon:

    hee, ik ben echt jalours op je mooie weer daar (het is hier bagger) wist je dat je al half amerikaans begint te praten (possible) maargoed hoop dat je naar een leuke school gaat, robbin en ik gaan volgende week op vakantie! ook veel zin in (nou alleen nog amerikaans weer) spreek je snel weer
    xxx

  • 10 Augustus 2011 - 20:39

    Lisa^^:

    ik ben heel jaloers op die oom met alles, incl die paarden;)

    rawr(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Momenteel volg ik mijn minor Management&Marketing in Asia in Thailand, Bangkok

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 109085

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 03 Oktober 2017

Minors in Bangkok

16 Juli 2011 - 20 Juni 2012

Highschool Year USA

Landen bezocht: