Homecoming - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Homecoming - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Homecoming

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

17 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Nipomo

Homecoming :D vorige week hadden we homecoming, het thema van dit jaar was 'Titans around the world' de seniors waren Egyptians, de Juniors Pacific Islanders, sophomores China en de Freshmans waren Paris. De week voor homecoming was het spirit week en elke dag hadden we een ander thema. Heel leuk sommige mensen verkleedden zich echt heel extreem (: maandag hadden we Twinday, Dinsdag was het Hippieday, woensdag “whats in the back of your closet day”, donderdag Tackie Tourist day, voor deze dag had ik een tshirt dat we van EF hadden gekregen, een knalgeel ding met “livin' the dream' op de voorkant aan. Samen met de andere EF studenten, en dan had ik hem helemaal versierd met nederlandse dingen ^^ en vrijdag was het Titans Around the world. Ook was er weer een Pep-Rally vandaag. Savonds's was er de homecoming game, die we hadden verloren, haha ons football team is echt slecht! Die week daar voor hadden we van Santa-Maria gewonnen en dat was de eerste keer in 2 jaar dat we een wedstrijd wonnen ;p maar het was wel gewoon heel gezellig (: in de break hadden ze de floats. Elke klas had een float gemaakt van hun thema en die gingen ze allemaal showen enzo, de seniors hadden de float contest natuurlijk gewonnen (: na de game was de Homecoming dance. Dat was ook echt heel leuk! Iedereen zegt altijd van Europa, alcohol, uitgaan en blahblah, maar hoe ze hier dansen is echt veel erger! Haha, ik zweer, wij dansen alleen zo als we dronken zijn, we ze niet kennen en nooit meer terug zien. Niet als we helemaal niets op hebben en we ze de volgende dag weer op school tegen komen x)

En ik heb een witte Ipod touch gekocht :D haha, die zijn hier veel goedkoper (:

  • 16 Oktober 2011 - 23:18

    Robin:

    Hahaha eerste keer gewonnen in 2 jaar? XD klinkt weer allemaal heel leuk! ja ik ben heel origineel in mijn reacties ^_^ maar goed om te lezen dat het leuk is daar!! Ik heb je toegevoegd op skype dus ik spreek je daar nog wel op ^_^ en ik heb promotie gemaakt! XD

  • 17 Oktober 2011 - 10:14

    Eef:

    Heee<3
    klinkt echt super!! Is het daar nog steeds lekker weer? Ik ben lekker aan t genieten van m'n vakantie^^ haha
    Xoxo

  • 17 Oktober 2011 - 16:29

    Pa:

    klinkt weer erg gezellig Ilse;

  • 29 Oktober 2011 - 13:27

    Karin (buurvrouw):

    Ik lees je verslagen met veel belangstelling en als ik niet zo "on-avontuurlijk" was zou ik stinkend jaloers zijn! Alleen dat mooie weer al!
    De tijd gaat wel snel hè! Over twee weken komt hier de sint alweer aan!!
    Geniet nog maar lekker en veel groetjes ook van Jordi, Sarah en Henri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Momenteel volg ik mijn minor Management&Marketing in Asia in Thailand, Bangkok

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 109090

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 03 Oktober 2017

Minors in Bangkok

16 Juli 2011 - 20 Juni 2012

Highschool Year USA

Landen bezocht: