Halloween - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 November 2011 | Verenigde Staten, Nipomo

Wooooh, ik kom er nu pas achter dat ik nog helemaal niets van Halloween heb verteld! Nou het was iig echt superleuk! De sfeer is ook gewoon echt heel leuk, overal zie je pompoenen, de winkels zijn versiert, alles is oranje met paars en zwart! De week voor halloween hadden we een feestje met EF, we dachten dat we pompoenen zouden versieren, maar we hadden ze alleen opgehaald. Het was op een ranch ding, en er was een heel groot pompoenenveld haha. En toen mochten we er een uitzoeken. Met het eten was er ook allemaal 'halloween eten' ^^ het weekend voor halloween hebben we de pompoenen versiert. Dat is echt heel leuk om te doen haha :D en halloween zelf was echt zo leuk! We zijn natuurlijk gaan 'trick or treaten' hier geven ze zo veel meer snoep dan bijvoorbeeld met carnaval in nederland.. hier geven ze gewoon een hele hand vol! En alle huizen zijn heel mooi versiert, sommige echt heel uitgebreid, met spinnenwebben en rook enzo en dan moet je daar helemaal doorheen lopen voordat je bij het snoep kon komen.. en het was heel druk op straat! Overal zag je allemaal mensen superleuk verkleed, met grote zakken snoep lopen (: er waren jonge kinderen natuurlijk maar ook wel van onze leeftijd hoor (: het was echt superleuk dus om echt halloween mee te maken! Waarom vieren wij dit ook alweer niet thuis? :O

• 22 November 2011 - 06:42

Fernon:

Hoe was jij dan verkleed?

• 22 November 2011 - 19:28

Ilse:

als een bij ;D

• 02 December 2011 - 06:15

Eef:

Klinkt echt zoo leuk!! Maar huh, met carnaval?? Bedoel je niet Sint Maarten?:$ xxx

• 03 December 2011 - 06:40

Ilse:

Haha nee wij doen geen sint maarten (;