Go Bulldogs! - Reisverslag uit Smithfield, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Go Bulldogs! - Reisverslag uit Smithfield, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Go Bulldogs!

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

18 Juli 2011 | Verenigde Staten, Smithfield

woooh, ik heb het gevoel dat ik hier al heel lang ben, maar nu ik er over nadenk is het nog maar 2 dagen. gisteren waren we de hele dag vrij, we waren met 9 nederlanders en gingen eerst beetje rondje lopen enzo. echt superleuk, er waren kinderen bezig met footballtraining. echt zo schattig allemaal kleine kindjes met die hele grote pakken aan. de mascotte van de school is een bulldog, hij heet tupper en overal zie je plaatjes van een bulldog enzo ze zijn er heel trots op.echt de teamspirit die ze in nederland nergens hebben. ook overal staan namen met records en dingen enzo. en er is een super grote basketbal zaal, baseball fields en allemaal van die film dingen.

oh, bij films zie je altijd die fontijntjes in de gang weetje wel. waar mensen water uit drinken en dat gaat altijd mis. hun hele kleren komen onder of het spuit in hun gezicht. nou het is echt heel moeilijk om er uit te drinken, echt ik zat helemaal onder, dus dat is echt cool dat dat hetzelfde is ^^ maar je moet daar wel uit drinken omdat het water uit de kraan echt enorm naar chloor smaakt :/

en hier lopen eekhoorns :D echt zo cute je komt ze overal tegen en dan lopen ze een beetje rond te springen enzo. en er zijn stinkdieren :O ik heb ze nog niet gezien, maar ik hoorde dat ze savonds te voorschijn komen enzo. ze zeggen echt dat je er voor moet uitkijken want ik heb zeker geen zin om onder gespoten te worden met zulk spul. en ze hebben leuke vogels. ik dacht dat het een saaie merel was maar ineens had ie allemaal oranje veren erbij echt mooi (:

verder gingen we zwemmen en zonnebaden enzo, heel gezellig. ja hele dag met nederlandse mensen maar school is nog niet begonnen dus mag het nog (:

oh, en serieus, nogmaals dat eten: tussen de middag echt allemaal hamburgers, cheeseburgers, nog meer burgers, pizza, patat, je kan zelf onbeperkt softijs maken met allemaal verschillende dips enzo. ook hagelslag zit er tussen. ik heb gezegt dat ze het in nederland op brood doen en iedereen keek me raar aan niet normaal x) en het avond eten is eigenlijk hetzelfde. maar ok nog met pasta erbij. ik heb heel braaf een salade gegeten (a) er is echt zo'n compleet bufet enzo.

en ik heb Ronja ontmoet :D omg superleuk kind ^^ echt heel gezellig en enthousiast echt heel leuk (:

en de campstaff hier ook. serieus, ik heb nog nooit zulke enthousiaste mensen gezien echt met alles en ze lopen de hele dag met een gigantische grijns rond x)

nu zit ik in de library. echt ook zo groot. het regent trouwens ;p maar het is nog steeds 30 graden. hier is het gewoon fijnere warmte, niet zo benauwd. het zou helemaal gaan stormen en alles maar het is nog niet zo. en als dat gebeurt blijft het gewoon warm dus het is leuk ^^ vandaag hadden we les. naa, niet echt eigenlijk, dat begint morgen maar meer zo'n introductie. het klinkt echt heel leuk allemaal, ik heb serieus zin om naar school te gaan (a) maar nu dus wel gewoon hele dag engels praten, ben goed bezig ^^ we kregen een test. nu al op de eerste dag. het was echt een gambling game. ik wist helemaal niets echt niet normaal. maargoed dat was dus om te kijken op het einde als je die test weer krijgt hoevee lje hebt geleerd. ik heb dus meer kans om dingen te leren dus dat is ook wel weer goed (:

en er zijn echt super veel activities hier. savonds, en tussen school en eten. echt leuk.. omg omg vanavond is er een BEN&JERRY'S PARTYYYY!! jaa wordt maar jaloers mensen ^^

  • 18 Juli 2011 - 21:32

    Manon:

    srry flauw, maar kun jij niet in dat bulldog pak leek me wel grappig, en ik zou ook wel naar dat feest willen het is hier een beetje dood met voornamelijk werken, maargoed geniet van je ijs
    xxx

  • 19 Juli 2011 - 13:01

    Fernon:

    Waarom klinkt Amerika veel leuker dan Nederland?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Momenteel volg ik mijn minor Management&Marketing in Asia in Thailand, Bangkok

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 109064

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 03 Oktober 2017

Minors in Bangkok

16 Juli 2011 - 20 Juni 2012

Highschool Year USA

Landen bezocht: