Finals - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Finals - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Finals

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

13 December 2011 | Verenigde Staten, Nipomo

Deze week zijn de finals! Vandaag moesten we dansen in de gymzaal op school, als onderdeel van dansfinal. Dinsdag hebben we gewoon les, dan hebben we woensdag een minimum day met finals. Eerst dacht ik dat het echt super stressen zou zijn, maar het is hier echt niet zoals de eindexamens in carmel haha. Woensdag hebben we geschiedenis, waar we helemaal een studyguide voor hebben gekregen, met alle vragen erop die in de test komen. We mogen alle antwoorden op een papier schrijven en bij de test houden! Voor wiskunde mogen we alle aantekeningen die we hebben erbij gebruiken, en ook het boek. En het examen duurt maar 1 uur in plaats van 2 dus het eerste uur gaat die man alles nog een keer uitleggen (: en dan hebben we donderdag ook om 12 uur vrij met eerst een examen van american government. Dat is volgens mij het enige wat moeilijk kan worden, tenminste, het is het enige waar we voor moeten leren ;p en dan dance, maar dat zou iets heel kleins schriftelijks zijn. Vrijdag heb ik alleen engels. Oh, miss moet ik daar ook nog voor leren, maar daar hebben we ook compleet een papier voor gekregen met alles er op wat in de test komt. Daarna zou ik een spaans final hebben, ik heb het papier ervoor gezien, het waren iets van 50 woorden die we echt iets van een miljoen keer herhaalt hebben die je van spaans naar engels moet vertalen, en het is matching, dus de goede antwoorden staan er gewoon bij! Ik dacht, oh dat is echt supermakkelijk, maar het blijkt dat ik die test niet eens hoef te doen omdat ik een A+ heb in die klas (: en dat cijfer blijft dus ook staan, de rest van het jaar want volgend semester heb ik geen spaans meer ;D en dan heb ik om 10 uur vakantie! Kerstvakantie, 3 weken lang :D

  • 13 December 2011 - 07:30

    Robin:

    Omg wat is dat voor school? Haha veel plezier in de kerstvakantie dan! :D

  • 13 December 2011 - 20:13

    Pa:

    Ilse - je hebt het maar zwaar hoor :-) maar geniet van je vakantie!! (je zal er wel aan toe zijn :-) )

  • 16 December 2011 - 22:58

    Eef:

    Jeetje, klinkt echt makkelijk!:o
    En dan heb ik voor m'n examens echt halve theorie boeken uit m'n hoofd moeten leren-.-
    Het leven kan oneerlijk zijn, kijk maar naar het weer haha
    Xoxo

  • 22 December 2011 - 13:39

    Ilona Heymerikx:

    Hoi Ilse
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar, Wij willen je vanuit Marienheem nog een fijne kerst en een goed 2012 wensen.

  • 31 December 2011 - 14:57

    Jan En Ton:

    Lieve Ilse.

    Vanuit een koud en nat Friesland.
    Alle goeds voor 2012!!!

    Liefs Jan, Nynke, Lotte en Ton.

  • 01 Januari 2012 - 19:44

    Ilse Blanke:

    Dankje! Jullie ook een gelukkig nieuwjaar (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Momenteel volg ik mijn minor Management&Marketing in Asia in Thailand, Bangkok

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 109057

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 03 Oktober 2017

Minors in Bangkok

16 Juli 2011 - 20 Juni 2012

Highschool Year USA

Landen bezocht: