Laatste Paar Vakantiedagen - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu Laatste Paar Vakantiedagen - Reisverslag uit Nipomo, Verenigde Staten van Ilse Blanke - WaarBenJij.nu

Laatste Paar Vakantiedagen

Door: ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

15 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Nipomo

Donderdag ben ik naar de counselor geweest. Ik ben senior :D eigenlijk zou ik junior moeten worden, vanwege me leeftijd. Maar ik wou echt heel graag senior worden en omdat ik toch het hele jaar over moet doen als ik thuis ben mocht t (: ik mag dus ook echt gewoon meedoen met Graduation! Hoe chill, als ik dan slaag heb ik gewoon een diploma van highschool, en dan kan ik naar college :D dus ik zou volgend jaar hier best naar college kunnen terwijl ik als ik terug ben nog 2 jaar zou moeten x) dat schept natuurlijk weer mogelijkheden als ik me examen thuis verpest ^^ er zijn nu wel bepaalde vakken die ik moet hebben, dat is wel een beetje jammer. Dat zijn english, us history, economics, am government. En ik heb ook dance en spaans (: maar hier is het heel anders, alle jaren van highschool zitten allemaal bij elkaar in de klas, het ligt er aan welke niveaus je kiest. Dus eigenlijk heb ik gewoon junior classen, maar ik graduate ;p ik vind t wel prima zo (:
wel moest ik nog een prik halen voor me school. Alsof ik er al niet genoeg heb gehad om Amerika in te mogen, en toen ook nog extra voor California :/

savonds zijn we gaan shoppen in de Forever 21. die winkel is huge! Serieus! Wij waren daar voor 3 uur ofzo en het verveelde niet (: het is 1 van de grootste forever 21's in amerika (: daar hebben we heel veel leuke kleren gekocht ^^

vrijdag was er een freshman orientation meeting op school. Daar moesten wij ook heen omdat wij de school ook niet kenden xd was beetje appart met alleen maar freshmans ;p moesten we allemaal van die naamkenspelletjes gaan doen enzo,, (want jaa, met deze mensen ga je 4 jaar in de klas zitten ;/) maar ik was met ella, een meisje uit zwitserland en het was wel gezellig (: en ze zeiden ook allemaal van die dingen als 'respect de senior line!' (de seniors krijgen voorang bij eten enzo) dus ga daar niet instaan! 'en ga niet op die trap zitten want daar zitten alleen maar seniors!' dus ik denken heee,, ik kan daar lekker wel zitten want ik ben ook senior ^^

s'middags zijn we met stuk of 12 andere EF studenten naar the ravine geweest. Een waterpark met grote glijbanen enzo. Alleen we zouden om half 11 al bij Kathy (de IEC) moeten zijn, maar wij moesten dus naar die orientation meeting. Maar gelukkig ging Ella ook naar het waterpark dus zijn wij met zn 2en later gegaan. Het nadeel was wel, toen we daar waren dat we geen idee hadden hoe we de andere EF mensen moesten gaan herkennen want we hadden ze natuurlijk nog nooit gezien. Toen zijn we random mensen gaan vragen of ze van EF waren en toen hebben we ze gevonden ^^ het waren echt hele gezellige mensen en het was gewoon heel leuk (:

zaterdag zijn we hele dag gaan shoppen. Dat was frustrerend xd ik zag overal echt zulke mooie Vans, daar was ik echt naar op zoek hier. En die waren omgerekend gewoon maar 12 euro ofzo. Weetje hoe goedkoop! Maar ze waren allemaal niet in mijn maat :( alles is hier trouwens goedkoper! Dat is wel echt superchill ^^ alles lijkt ongeveer even duur maar als je omrekend is alles veel goedkoper (:

zondag zijn we naar de kerk geweest. Dat was raar ;p het is hier echt zo anders! Maar wel leuker! Toen we aankwamen hoorden we vanaf de parkeerplaats al vet harde rockmuziek achtig iets, en in de kerk was een band aan het spelen;p mijn hostdad speelde ook mee, gitaar. Wij gingen eerst naar een zondagsschool achtig iets. Daar was zo'n man allemaal levensvragen aan het stellen. Ik zat er een beetje ongemakkelijk bij, iedereen ging er echt superserieus op in en ze zijn allemaal heel christelijk hier! Daarna gingen we naar zo'n ander zaaltje donuts eten ;p er waren heel veel jongeren dus het was wel gezellig. Toen gingen we in de kerk zitten en begon de mis. Het was een beamer en een scherm en er waren jongeren die vertelden over hun camp in yosemite park xd dat was het enige wat ik van de mis heb gezien, want toen werd ik naar buiten geroepen met Bekah door me hostmom. Bekah moest helpen in de kindercrèche en ik moest met haar mee. Zij ging overal in verschillende zaaltjes tellen hoeveel kinderen er waren en ik liep er een beetje doelloos achter aan. Weet nog steeds niet wat het nut daarvan was. Maar iedereen liep de hele tijd tijdens de mis de kerk in en uit, gingen buiten ergens staan praatten, pakten een donut en liepen weer naar binnen x)
's middags zijn we naar de dierentuin in Santa Barbara geweest met nog wat familie. Was gezellig ^^

  • 15 Augustus 2011 - 20:11

    Ma:

    Weet je dat er ook forever 21 winkels in Nederland komen?

  • 17 Augustus 2011 - 11:36

    Eef:

    Omg, vans voor 12 euro??? ik MOET naar amerikaaaa:P
    ow je moet morgen natuurlijk al naar school! heel veel succes meid!!
    moet je wel ff mailen en alles hoe het ging he!
    ik ben nog lekker op vakantie^^
    ga maandag pas naar huis:P
    heb gister meegedaan aan een miss camping verkiezing-.- stond dik voor lul:P
    en kwam erachter dat er mensen tegenover ons in een tent staan die ook uit heerhugowaard komen en die waren ook bij die verkiezing dus ik sta lekker voor lul:P
    maarjaaaa heb wel een campingshirt gekregen:DxD

    ik spreek je snel weeeeer(K)
    en heeeeeeeeeel veel succes morgen, komt vast allemaal goed;)
    xoxo

  • 23 Augustus 2011 - 19:44

    Lisa^^:

    liefje... alles heel goedkoop?? IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone IPhone

    :D ^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Momenteel volg ik mijn minor Management&Marketing in Asia in Thailand, Bangkok

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 109078

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 03 Oktober 2017

Minors in Bangkok

16 Juli 2011 - 20 Juni 2012

Highschool Year USA

Landen bezocht: